Książki w wydaniu papierowym
"Potwory w ciemności. Jak powstawało UFO: Enemy Unknown" - Edycja Specjalna - książka (papier)

Potwory w ciemności. Jak powstawało UFO: Enemy Unknown to opowieść o młodym, obiecującym twórcy Julianie Gollopie, który chciał stworzyć grę strategiczną mogącą dorównać sławą słynnej Cywilizacji.
Dostępność: duża ilość
"Gaming na giełdzie" - książka

Pierwsza w Polsce książka dla graczy i inwestorów.
Dostępność: średnia ilość
"Wbrew regułom gry. Z Bronksu na szczyt Nintendo" - książka (papier)

Reggie Fils-Aimé, były prezes i dyrektor operacyjny Nintendo of America, dzieli się opowieściami o jego nieprawdopodobnej drodze na szczyt oraz poradami na temat przywództwa.
Dostępność: duża ilość
"Witajcie w Dunder Mifflin. Historia serialu The Office" - książka (papier)

Na łamach Witajcie w Dunder Mifflin ekipa The Office łączy siły po 10 latach, by podzielić się wspomnieniami, anegdotami, sekretami, a także zdradzić, jak ta skromna produkcja ledwie przetrwała pierwszy sezon, by stać się najczęściej oglądanym serialem we wszechświecie. Ta obowiązkowa pozycja dla fanów odsłania przed czytelnikami wszystkie absurdy, geniusz, miłość, pasję i głupi fart, które były niezbędne w tworzeniu serialu.
Dostępność: duża ilość
"Jacked. Chuligańska historia Grand Theft Auto" - książka (papier)

W Jacked uznany autor i dziennikarz David Kushner zabiera czytelnika na nieautoryzowaną przejażdżkę po dynamicznym świecie największych graczy w branży gier i ich zażartych hejterów, gdzie wysokiemu ryzyku towarzyszy wysoki zysk. Odkrywa nieznaną historię ludzi tworzących produkt, który zdefiniował jedno pokolenie i rozwścieczył inne.
Czerpiąc z tworzonych przez ponad dekadę własnych artykułów, wywiadów i grania w gry, Kushner zanurza się w w procesie tworzenia Grand Theft Auto (GTA), który długo był spowity mgłą tajemnic, pogłosek i mitów. Przygląda się też kulturowym i politycznym konsekwencjom, które uderzyły w sprzedaż gier z serii, a nawet zagroziły jej dalszemu istnieniu.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
"Nie każda bajka dobrze się kończy. Wzlot i upadek Sierra On–Line" - książka (papier)

"Nie każda bajka dobrze się kończy" to opowieść o początkach i rozwoju branży elektronicznej rozrywki napisana z perspektywy jej kluczowego uczestnika - Kena Williamsa. Wraz z żoną Robertą założył firmę, która stworzyła takie marki gier, jak Leisure Suit Larry, Gabriel Knight, King's Quest, Police Quest czy Phantasmagoria, a także wydała między innymi produkcje z serii Half-Life, Lords of the Realm czy Caesar.
Książka łączy autobiografię ze spojrzeniem na rynkowe trendy w różnych momentach rozwoju przemysłu gier. Jest też pełna soczystych epizodów opisujących spotkania z Billem Gatesem, Steve'em Jobsem czy Jeffem Bezosem. Pokazuje jasne i ciemne strony wielkiego biznesu, napędzanego przez bystre umysły ludzi, którzy kochają gry. A wszystko to widziane z perspektywy człowieka, który już za młodu wiedział, że chce osiągnąć wielki sukces.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
"222 polskie gry, które warto znać" - książka (papier)

Książka "222 polskie gry, które warto znać" to autorski wybór ważnych, niezwykłych bądź po prostu ciekawych gier wideo, dzięki którym polska branża znajduje się dziś w eksponowanym miejscu, rozpalając wyobraźnię fanów z całego świata.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
"Itchy, tasty. Nieoficjalna historia Resident Evil" - książka

Unikalne spojrzenie za kulisy serii gier wideo Resident Evil - najsłynniejszego, najpopularniejszego i najbardziej wpływowego cyklu horrorów.
Alex Aniel spędził 2 lata rozmawiając z kluczowymi pracownikami firmy Capcom i poznając sekrety powstawania Resident Evil, począwszy od wizji pod koniec lat 80., przez bezprecedensowy sukces w latach 90., który ocalił firmę przed problemami finansowymi, po wielką sensację dla branży gier wideo, jaką była premiera Resident Evil 4.
"Itchy, tasty" prowadzi czytelnika przez cykl rozwoju serii od 1996 do 2006 roku, przeplatając rys historyczny komentarzami samych twórców - między innymi Tokuro Fujiwary, Yoshikiego Okamoto, Shinjiego Mikamiego i Hidekiego Kamiyi - oferując unikalny wgląd w proces, w wyniku którego marka stała się jednym z najmocniejszych filarów popkultury.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
"Masters of Doom. O dwóch takich, co stworzyli imperium i zmienili popkulturę" - książka (papier)

"Masters of Doom" to opowieść z pierwszej ręki o losach Lennona i McCartneya branży gier wideo: Johna Carmacka i Johna Romero. Wspólnie zbudowali imperium, rozdawali karty w wielomiliardowym przemyśle i budzili kontrowersje w całym kraju. Żyli prawdziwie amerykańskim snem, uciekając z rozbitych domów, by wspólnie stworzyć najbardziej innowacyjne i święcące największe triumfy gry wideo w historii - Dooma i Quake'a - do czasu, aż te same gry podzieliły ich na dobre.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
"Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych" - książka (papier)

"Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych" to opowieść o ludziach i ich wirtualnych dziełach. Rozpoczyna się w mrocznych czasach PRL-u, gdy władza nie dbała o prawa autorskie, a producentom sen z powiek spędzały takie problemy, jak zakup czystych kaset magnetofonowych, na które można było nagrywać gry. Potem przedstawia trudne próby nawiązania walki z pięknymi, dopracowanymi produkcjami z Zachodu. I kończy się happy endem, bo dziś świat już wie, że "nie tylko Wiedźmin".
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
EDYCJA SPECJALNA "Witajcie w Dunder Mifflin. Historia serialu The Office" - książka (papier)

Na łamach Witajcie w Dunder Mifflin ekipa The Office łączy siły po 10 latach, by podzielić się wspomnieniami, anegdotami, sekretami, a także zdradzić, jak ta skromna produkcja ledwie przetrwała pierwszy sezon, by stać się najczęściej oglądanym serialem we wszechświecie. Ta obowiązkowa pozycja dla fanów odsłania przed czytelnikami wszystkie absurdy, geniusz, miłość, pasję i głupi fart, które były niezbędne w tworzeniu serialu.
Dostępność: brak towaru