Pełna anegdot i detali historia powstawania dwóch pierwszych części legendarnej serii gier Tomb Raider, opowiedziana z perspektywy członków oryginalnego zespołu twórców, CORE Design.
Lara Croft narodziła się w 1994 roku w angielskim mieście Derby. Po 18 miesiącach intensywnej pracy jej pierwsze przygody, Tomb Raider, trafiły do sklepów na całym świecie, błyskawicznie odnosząc ogromny sukces i do spółki ze Spice Girls stając się częścią przybierającego na sile trendu Girl Power. Lara stała się ikoną świata gier, a jednocześnie przebiła jego bariery i podbiła całą zachodnią popkulturę.
“Jak powstawał Tomb Raider” to opowieść o narodzinach tego fenomenu. Daryl Baxter oddaje w swojej książce głos zespołowi, który był zaangażowany w tworzenie dwóch pierwszych gier z serii, by następnie odejść i pozostawić Larę nowej ekipie. O swoim wkładzie w ten wyjątkowy cykl opowiadają projektanci, animatorzy, muzycy i… sama Lara, a właściwie aktorki, które użyczały jej głosu.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o warkoczu Lary, skąd wziął się T-Rex, dlaczego w pierwszej części nie widać nieba i dlaczego, do licha, bohaterka mogła zamknąć swojego lokaja Winstona w chłodni, lektura dostarczy wszystkie odpowiedzi.
Autorką wyjątkowej ilustracji, dostępnej jedynie na okładce polskiej wersji książki, jest Inna Vjuzhanina, artystka i fanka Lary Croft.
Autor: Daryl Baxter
Tłumaczenie: Kuba Florian Stolarz
Liczba stron: 176 (w tym 24 kolorowe)
Okładka: miękka
Patroni medialni: NaEKRANIE.pl, Fakes Forge, Stare Konie, Gry Które Zapadły W Pamięć, NRGeek
Produkt zostały dodany do koszyka
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty.
Łącznie: 0,00 zł